133 tonårsfrågor. yay <:


- Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - Ja <:
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Kanske det <: 
hur många har du varit kär i? - 7 st tror jag hahha 
är du kär just nu? - Who knows <; 

- Tio frågor om dig själv
namn? - Bambi! eller nej det gör jag faktiskt inte. mina föräldrar har nämnt mig till Hajur (ENGELSK UTTAL! och med andra stavning, Hagar..fast det låter fult på svenska >-<) fast jag vill gärna heta bambi eller nåt annat sånt sött ^-^
när fyller du år? - 22/11
några piercingar? - Öronen bara <: 
vad har du på dig just nu? - simpla hemma kläder 
vilken årstid är bäst? - Allihopa. tror jag. hihi 
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Vakna av solsken, lugn och ro, ser glada fejs, dricka tea! ♥ 
vad tycker du mest om hos dig själv? - Jag har lätt att ta kritik och är förstående! ^-^ 
vad är du bra på? - Massor! ^-^
vem älskar du mest på denna jorden - Gud, Ahlul Beit, farfar och farmor <3 min familj och mina vänner!
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Beror ju på med vem <: 


- 10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - Ingen
vem är den galnast /roligast av dina vänner? - Eva xD 
vem är snyggast av dina vänner? - Alla har något eget som är vackert <: 
vem är mest partyprisse? - Emma tror jag <; 
vem är den du helst har filmkväll med? - Alla :3
vem av dina vänner är sötast? - vet faktiskt inte hahaha!. 


- 10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - Jag tror jag står alla lika nära <: 
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Ja då ^-^
vem är farligast i din familj? - ingen är farlig tror jag <: 
vem ser roligast ut i din familj? - Det måste ju vara jag själv <: 
vem är coolast? - Ingen är speciellt cool. 
har ni något husdjur? - Nä 
vem har du mest gemensamt med? - Mina syskon nog? <: 
vem står för underhållningen? - Min lillasyster :P 
vem sover du oftast med? - i familjen? Ingen. :S 
roligaste kvällen med familjen? - vet inte :P 

- 10 frågor om idag
vad har du gjort? - Jag har suttit vid datorn och skapat denna blogg! <: 
vad ska du göra nu? - svara på alla dessa frågor! hihi 
har du gjort något dåligt idag? - sovit fööör länge! 
vad har du ätit idag? - lunch, en macka och en bit vitchoklad4 
har du duschat idag? - Nej, inte än 
är du trött nu? - ganska
vad händer imon? - vet inte 
går du i skolan? - Ja men inte idag, sommarlov! 
har du varit i skolan idag? - Nej <: 


- ANNAT
Hur mår du just nu? - Okej 
Har du piercat dig? - Ja i öronen, har redan svarat på frågan?.. <;
Är du hungrig nu? - Nej ^-^
Vad är klockan nu just nu? - 00:09 OJ, jag vet inte om det direkt ska räknas som "idag" (igår :O)
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - blogg.se, google


- TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast?- Min storasyster
Vem ringde du senast? - Ghadir <3
Vem sms:a till dig senast? - kommer inte ihåg och orkar inte hämta mobilen =-=
Vem sms:a du till senast? - -"-

- FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - För två timmar sen 
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - Också för två timmar sen 

- ÖVRIGT
Gillar du punk? - Nej. <: 
Har du sminkat dig idag? - Nej ._. 

- MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - Nej <: 
Vilket är ditt favoritband? - Buono! <3 
Vad gillar du för musik?- (J-pop) "Anime-låtar", hatsune miku hehehe ^-^ 

- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - Ja 
Har du fler än 3 jeans? - nä
Har du fler än 5 tröjor? - Jag tror det 

-SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - nej 
Använder du wax? - nej 
Använder du ögonskugga? - nej 
Använder du kajal? - inte så ofta 
Använder du hårspray? - nej 
Använder du volymspray? - Nej 
Använder du mousse? - nej 
Använder du deodorant? - Ja 
Använder du skinspray? -nej 
Använder du parfym? - ibland 
Använder du läppglans/läppstift? - nej  
Använder du brunkräm? - nej 
Använder du rouge? - Ja ^w^
Uppsatt hår eller hängande? - Olika! fast jag föredrar nog uppsatt hår på mig själv ^-^
Plattar/lockar du håret varje dag? - nä 
Duschar du varje dag? - varannan typ <: 
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - Nej 




-KÄRLEK
Är du kär just nu? - Who knows <; 
Har du kysst någon idag? - Nej 
Har du ett förhållande? - Nej 
Är du romantisk? - kanske det <;
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Nej 
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Ja 
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - vet inte <: 
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nej 
Vem sov du senast bredvid?- Vet inte <: 
Har du varit tillsammans med någon som du sen varit KK med? - ......nej..... aldrig haft kk och kommer aldrig ha. ew. 
När fick du din första kyss? - minns ej 
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - Jag vet inte, under 1993 i alla fall! man får räkna från deras födelsedag <:
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Nej 
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - vill inte ha tatueringar <: 
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - inget mer eller mindre :P 
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - söööt♥ men samtidigt manlig ska han vara! ^-^

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


RSS 2.0