<3

Hejhej gott folk!
Ni kanske märker att jag har lite (mycket) tråkigt? ;D jajamänsan! Det har jag! TT-TT
så.. Jag håller på att kika bilder på we♥it! Kuligt, kuligt! ^-^

B i l d  w e ♥ i t ,  s p r i d  k ä r l e k !
Dock sitter jag och hör på föräldrarnas tjat, gnäll, och klag. de klagar alltid på att jag är slarvlig..
Jag börjar faktiskt bli jättetrött på att höra massa sånt! kan inte de fatta att jag försöker
göra mitt bästa men ändå sitter de och gnäller?? Det hjälper absolut ingenting!
Jag försöker alltid förbättra mig!!! ♥ Jag vill att folk ska respektera det!
Ja, det är sant, jag kan vara slarvig ibland men vad beror det på då?! Det beror på såklart
att jag får höra massa gånger att jag är det. och massa saker händer också när man
är under puberteten... Så man kan bli glömsk! *skyller ifrån mig* <; nejmen det är
faktiskt så! Grrrrrr... nu ni! ♥

Kommentarer
Postat av: zoey

söt blogg & jättecool bild

2011-07-27 @ 16:02:21
URL: http://cyrusmiley.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


RSS 2.0